Firtatom

Firtatom

Országaim

2019. április 29. - csókolom a Miniszterelnök Úr kezit

Szeretem:

Japán > Olaszország > Horvátország

Nem szeretem (ez így elég enyhe):

izráél > us > é.korea

Régebben szerettem:

Spanyol, Német, Ausztrál, us

Tiportam földjét, bogarait:

Ausztria, Cseh, Francia, Horvát, Marokkó, Német, Olasz, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Tunézia országok

Nyelvismeretem szintje:

angol > német > japán > orosz > olasz, latin > minimális francia, kínai, cseh

hát így

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://firtatom.blog.hu/api/trackback/id/tr4714792768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nagy hohoohooo 2019.08.22. 10:28:40

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit antizseni-köznyelven säggfej-érdeklődve nézegeti a Windsori kastélyban a királyi WC fajanszot miután az idegenvezető ismerteti annak szuper működését,mégpedig,hogy ez a herkentyű kétszer többet tud mint bármely másik,kipróbálhatom kérdi?
Természetesen,...lecsüccs,nagydolog,s láss csodát a herkenytű kitörli a sejhaját.
Gatya fel,antizseni-köznyelven csókolom a Miniszterelnök Úr kezit säggfej-hitetlenkedve behajol mire a szerkezet pofántörli,gúnyosan felkiált mégsem olyan szuper nem végeztem dolgom,ám mégis törölt.
Erre az idegenvezető uram ez jól működik a sägget legyen bármilyen a formája mindig felismeri... hehee..
süti beállítások módosítása